sâmbătă, 27 august 2011

Neatza, Kortrijk !

Kortrijk, Belgia...HERE I AM...M-am trezit de putin timp, cu senimentul ala..de.."Ok, hai sa cucerim Belgia". Poate fiidnca sunt odihnit, poate e doar euforia unei dimineti insorite (da, exista si soare aici, desi nu credeam) dar..am starea aia de..."azi fac lucruri marete". Sa o luam , totusi, incet...Curentul ce intra pe sub usa si imi zgribuleste picioarele imi aminteste ca cel mai maret lucru pe care l-as putea face ar fi sa-mi cumpar niste papuci. N-ar strica nici vreo doua perne...si o patrica pufoasa si, preferabil, roz, cu elefantei. Am avut o nopate...ca  la munte...am dormit pe saltea,cu hanoracul pe mine si invelit - da, romanul e inventiv - cu husa saltelei. Si totusi...am energie si sunt optimist.

Ar trebui, totusi, sa va spun ca lucrurile nu stateau deloc asa ieri. Calatoria a fost ..sa o numim..picanta.Zborul n-a fost tocmai unul lin..si ce a urmat...distractie mai ceva ca la petrecerile cu Salam. Sa o luam cu inceputul...decolarea a fost ok...totul parea dragutz, soare, o mare de nori sub noi, orizont desenat cu rigla in departare. Imi plimbam gandurile inainte, tot inainte, spre ce va fi...da,ma gandeam la viitor. Dat fiind ca timpul trece ireal de repede in avion, ne apropiam de ora de aterizare. Deodata, reveria placuta si monotona in care intrasem e tulburata de vocea pilotului, care se auza gajgaita in aparat. Nu deslusesc decat esentialul..."Bruxelles....furtuna.....intarziere...turbulente".  Ce,face, maaaa? Pana acum am zbura doar pe vreme frumoasa si gandul ca o sa trec printr-o zona d-aia despre care am auzit niste povesti horror imi facea omleta poraspat mancata sa se gandeasca mai bine daca vrea sa o ia in jos sau in sus. Ma rog, n-a fost foarte inspaimantator..am treversat niste nori intunecati si suparati...ne-a zgaltait un pic - pe autostrada A1 e MUULT mai rau - si incepem sa survolam aeroportul. Asta a fost un pic cam...un pic:) De ce? Pai...pe langa noi, mai asteptau sa aterizeze, intarziate de furtuna, niste multe alte avioane..destul de aproape incat sa le deslusesc inscriptiile si sigla de pe coada. O stiti p-aia cu accidentul aviatic? Ciocniri in aer, artificii, fiare contorsionate, cutii negre., si oaeni imprastiati pe jos si alte aseenea chestii...ma rog..paranoia! Niciunul dintre pilotii avioanelor si nici macar aia din turnul de control n-aveau chef de asha ceva la momentul ala..deci..ne-au adus cu bine la sol. Ok..acum urmeaza paranghelia...dupa o plimbare de 20 de minute prin aeroport, la modul "bageje? doua puncte ics? unde mi-e bagajul , doua puncte ics?" Inttr-un final glorios, mergand dupa turma, am gasit locu' ala cu multe benzi rulante si multe bagaje. Repet, MULE. Nu stiu de ce si cum, o femeie roscata, trecuta un pic de primatinerete, dar cu un zambet de pustoaica...imi zice, prietenoasta "sept!" Nu era stewardesa avionului sau ceva...nu o maivasusem..o fi fost ingerul pazitor sau o alta asemenea chestie, pentru ca, urmand indicatia ei - mi-a zis-o la un mod prea preitenos ca sa nu o ascult- am gasit linia avinului nostru..Ok..temrile mele legate de trolerul meu cel obez se incadrau in sfra sumbru-macabru-lugubru . oricum, cele mai negre scenarii ale mele au fost intrecute. Nu s-a desfacut, nu a pocnit..nu... doara ca..nu mai avea roti :) Ia-o p-asta. Nu am avut alta reactie decat un ras isteric...nu va imagineti ce e aia sa tarsaui un troler de 23,3 kg ,cu niste ramasite de plastic in loc de roti,pe gresie, ciment , cauciuc si alte suprafete. Ajuns, dupa lupte seculare cu bagjele prin trenuri, in Kortrijk, k-am asteptat pa nenea de trebuia sa ne ia de la gara in ceea ce se numeste frig si vant. Ok,fara sa insist foarte mult, omu' , bealgian, profesor,mama lui..avea o masina scoasa din muzeul ororilor. In portbagaj era o patura d-aia mardara si gaurita ca in cele mai de betivi ordinari masini din Romania...acopeira cu frunza, crengutze, pamant...:) Inauntrul praful era chiar mai mare decat cel de pe rafturile mele de acasa -da, e posibil- iar scrumiera masinii.ei bine...era doar o stare de spirit...Saraca, era de mult revarsata..pe..este tot! Asa ceva.. ( breakfast time...continuarea..diseara)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu