miercuri, 31 august 2011

Viata de Erasmus

A fost o zi draguta azi....tocmai am venit de la o mini-petrecere intre romani. Am gasit niste brasoveni pe aici cu care a invatat un spanoiol sa danseze hore si sarbe, cat ne pricepem si noi...se pacre ca i-a placut.Plimbarea de intoarcere, pe aleile pustii ale zonei rezidentiale, prin lumina felinarelor,care chiar functioneaza, a fost fascinanta.  La intoarcere, m-am intalnit cu colegii mei de ..casa ( suna mai frumos decat "vecini" ) cu care am incins niste pase pe alee, cu o minge de fotbal castigata la o promotie de bere.

Ca activitati educative, am invatat ( sper ca am invatat) sa numar ...the dutch way..for example, negenthundred negenenneghtig e 999, Amuzant, nu? O alta relaizare semnificativa ar fi aceea ca mi-am inchiriat bicicleta..e galbena, inalta, confortabila si, mai ales NOUA. Spre suprinderea mea, mergand prin trafic, am reusit sa aduc acasa atat bicicleta cat si pe mine, in perfecta stare de functionare si fara nicio zgariatura. Cu mersul drept e o inca problema, dar...se rezolva. Un alt lucru notabil astazi e ca era sa dam foc la casa cu o portie de cremwursti si cu o tigaie murdara. Afurisitii astia de belgieni gatesc pe niste blestematii d-alea de plite electrice pe care le uitam mereu aprinse, pe langa faptul ca iti ia trei milenii , cinci secoloe, patru decenii, cinspe ani si noua zile sa fierbi un amarat de ou. Ok..azi am fost eu.n\Noroc ca mi-am amintit dupa vreo doua ore, in pauza mare, si a dat o fuga (trecut strada) pana acasa. Apas pe clanta..gandindu-ma la scenarii cu flacarile de nestavilit inghitind casa, tragedie, explozie si toate cele ( hiperbolizez...de fapt ma gandeam doar la ce fumul dracului o sa gasesc) Spre surpinnderea mea, cremwurstii nu era inca scrum- inca!De fapt chiar mai avea un strop de apa bolborosind in cratita, motiv pentru care au fost comestibili pentru pranz. Tigaia de langa, cu niste grasime intarita lasata la inmuiat, n-a scapat,insa, asa usor. Un alt ochi, uitat de cineva  aprins sub ea, isi cam facuse de cap cu prajeala, ce capatase o tenta negricioasa si raspandea un aer de iad si pucioasa. Morala? Ca-n bancurile cu prosti..."bine ca am uitat cremwurstii, ca altfel luam foc de la tigaie" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu