miercuri, 19 octombrie 2011

Asta-i buna !

Hai ca pe-asta n-am mai vazut-o! Acum cinci minute m-am ridicat de la masa de afara, calda si insorita, dupa pranzul copios si mi-am pus de un ceai...la scurta vreme aud un zgomot sacaitor...imi ridic ochii din ecran si...ploua...ok, si ce daca? Ce faci atata zgomot? Ma ridic sa-mi iau ceaiul....ies un pic pana in curte...si ce sa vezi...nici mai ult nici mai putin de grindina! Nu mare, da' sanatoasa, oricum, Nu stiu de ce , nu mi separe un fenomen..propriu locului astuia...chiar mi se pare un act de tupeu fantastic sa ma grindinuiasca aici..Acum s-a oprit. Doar ploua...rece..si oblic...Asta nu e, insa , niciun impediment pentru windowsul meu sa arate, "fara nicio nonsalanta", cum ar zice cineva, la starea vremii in Kortrijk , cer senin si 12 grade...:) O fi la tine, baa! iau cateva guri de ceai ieftin, bun si prost in acelasi timp...m-am mai linistit...

Ha-ha! Am plecat 5 minute ca nu ma puteam abtine sa nu ii salut pe colegii mei care vin de la baschet..in aer liber. Mini turneu organizat de universitate..daca nu era tusea asta tuberculoasa de care nu scap de trei saptamani, as fi jucat si eu..dar acuma , ca ii vad rabegiti, flescaiti, ciufuliti ( scuzati repetitia ultimelor trei litere) parca nu prea-mi pare rau. I-am intrebat, zambitor si empatic...cum a fost meciul....i-am felicitat pentru victorie si  mi-am exprimat cat mai convingator adancul regret ca nu am putut juca alaturi de ei ( asta aruncand din cand in cand cate o privire la adidasii lor leoarca)

Ieri m-a apucat o stare de "n-am chef azi"..din mai multe motive..si am zis...gata! Saptamana asta nu gatesc!drept pentru care m-am apucat sa-mi azvarl in cos toate porcariile ieftine , gustoase, usor de preparat si foarte nesanatoase. Pizza, mini-pizza, carnati congelati si toate ororile astea. Cand m-am vazut colegii care mananca asa ceva , ca eu, om si bucatar serios, mananc pentru prima data asa ceva, au vazut in uluiala. Ee..asta e!Am si eu voie!

Sa va mai zic una tare..luni dimineata am avut seznatia ca am dormit prea mult si s-a facut bursc 1 aprilie. Toata lumea vorbea la micul dejun depsre cum noaptea a fost scandal si panarama la noi in casa..despre cum lituanianul pe jumate rusnac a chemat niste rusi..cu care cica s-ar fi laut la bauta si apoi la bataie. Cert e ca au urlat, sau dat de pereti, au facut balamuc p-aci... Auzind toate astea, un zambet tamp ma cuprindea, privind fetele ingrijorato-disperate ale celorlalti " ce-aveti,nene?!" Cica o mare parte din actiune s-ar fi petrecut sub fereastra mea ( stau la parter..si nu trag niciodata obloanele) foarte tare...A venit si politia..doua echipaje...sa fie sanatosi! Eu noaptea dorm, nu stau sa vad ce fac astia pe aici! ( a se citit ca eram mult prea obosit, si fizic si psihic, ca sa ma mai poata tezi ceva) Sentimentul a fost tare, oricum. Toti erau disperati, pt mine nu s-a intamplat nimic...

In atla ordine de idei, maine am o prezentare..trebuie sa sustin o prezentare , cu tot cu power poijnt, de 40 de minute..singur! Despre copii cu autism. Subiectul mi s-a parut atat de fascinant incat aseara, in loc sa scriu naibii ceva, am citit 3 ore depsre subiect si am vazut filmulete si reportaje...doar de dragul subiectului..asa ca..diseara..o sa fie distractie..

Un pui de somn inainte de lucru..o sa-mi arunc gandurile cat mai departe, ca pe un bumerang, ca sa ma pot odihni un pic si sper ca, la vremea cand se vor intoarce, voi fi deja trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu