vineri, 21 octombrie 2011

Cum,ma, nene ?!

Pe scurt ziua de ieri. Dimineata am avut o prezentare despre autism pentru psihologia educatiei. Subiectul mi s-a parut  atat de tare incat timpul dedicat temei l-am petrecut mai mult citind articole si uitandu-ma la interviuri decat facand afurisitu ala de power point...Cu ocazia asta, am redescoperit senzatia incredibila de a lucra singur ! Cat de bine, e, Doamne, sa faci totul asa cum stii tu, sa nu injuri si sa nu fii injurat, sa nu-ti faci griji pentru treaba altora si sa...lucrezi pe la trei nopatea, fara temene limita, cu un pahar de cola si o felie de pizza. Am dormit vreo trei ore, da' m-am trezit odihnit...long live Cola....cat pot sa iubesc bautura asta! Deschid sifonierul...camasa albastra si cravata cu dungi oblice? Neaah...fara cravata pentru prezentarea de azi...ce atataa...! Camasa alba in carouri colorate, cu manecile si gulerul incheiate. Blugii albastru-inchis, pantofii....oglinda! Ok, let's do it! Laptopul, geanta, haina gri soboloan...si...la treaba. Ca de-obicei la o prezentare, ajung mai devreme...imiang de banci sa-mi fac loc sa ma olimb, masor din priviri spatiul..apoi cu pasii...la scurta vreme toata lumea e in sala. Pentru prima data n-am mai avut emotii...de-obicei tremur rau de tot si imi bate inima ca naiba, dar nu se vede..poate doar prin gesturile sacadate. Acum m-am simtit ok, stapan pe situatie, in control..si rezultatul a fst destul de bun.. 40 de minute mai tarziu...gata! Gestul tipic, camasa scoasa din pnataloni, manecile ridicate si gulerul descheiat. Huh!

Ok..dupa asta...relaxare! Am vrut sa-mi indeplinesc visul de a bea un vin fiert..Am luat antibiotic pentru tusea asta care ma omoara vreo zece zile,deci...fara aclool. Buun..ieri prima zi fara antibiotic..deci..vin fiert! Am zis....dupa somnul de dupa-amiaza..la cumparaturi! Vin rosu, mere frumos colorate, bete de scortiosara..si ZAHAR. Incepeam deja sa le simt gustul..aromo...imbatatoare, si la proproiu si la figurat. Ok..ajuns acasa, deschid sticla....gust...excelent, asemanator cu Merlot...pun totul la fiert...miros de iarna, de sanie, de munte. PERFECT!...strainejii, pe langa mine, nu mai vazusera...ca la ei in tara n-au....Dupa ce totul e gata., le pun in canute mici, le dau sa guste si imi torn si eu un polonic....pana sa duc ceasca la gura ( parfumul imi cuprindea suav narile..) , turcoaica " ce..interesant...la voi in tara puneti sare in vin?" .....liniste..."Ce faceeee,maaaaaaa!!!!!!!!!!!!????" Bun buzele pe cana, gust...Hrist...da, am pus sare in loc de zahar :) .va dati seama ce a urmat...de fapt, nu stiu daca va dati seama.....cert e ca visul meu de o saptamana, in valaore materiala de vreo 4 euro, a fost aruncat la chiuveta...(mirosind delicios a vin fiert normal....ca,deh,  sarea n-are miros) Mda...am sfarist prin a-mi ineca amarul intr-o delicoasa cana de ceai tropical oribil.

Aceste zise fiind spuse, tre sa o sterg..maine Amsterdam..bagaje de facut si...toate cele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu