miercuri, 26 octombrie 2011

Doua...

Vant, noapte, turnuri luminate, felinare reflecate in rau, o vizita de seara...frig si miros inecacios de toamna...plimbarea mea de seara, ca sa-mi clatesc creierii dupa ziua de azi..Nu stiu daca m-am mai vaitat de asta pana acum, dar programu incepe sa fie cam incarcat...si usor....exasperant..la modul ca astezi am vrobit 3 ore depsre securitatea sociala cu o profa, de altfel simpatica, dar care ar face-o invidioasa pe zana somnului. Tocmai am primit o noua definitei a cuvnatului "plictiseala" . Apoi am aflat , la ora de politici sociale ca in Flandra statul iti da 1000 de euro...ca nu faci nimic....un fel de somaj..asa, degeaba...Au vrut sa le mai taie la un moment dat, dar se gandeam ce face o familie cu trei copii si parinti fara loc de munca?!!! ( va dati seama ca, in Roamania, raspunsul cel mai fericit e "pe strada" ) Tinerii fara loc de munca ( desi, in principiu , slujbe ar fi) se tot plang ca 1000 de euro pentru a nu face NI-MIC e prea putni....nu le-ar strica o tabara de reeducare in Romania.

In fine, sunt obosit...nu scriu foate mult in seara asta..nu vroiam decat sa va zic ca azi se fac doua luni de cand sunt aici....ca sa marchez momentul, m-am apucat de mi-am lipit niste vederi pe dulap. Nu sunt tare?
Acu doua luni..ma dadeam jos din avionu' ala inghtit de nori....cu trollerul rupt...ajungeam in cameruta asta mica...dormeam fara patura...e-hee...ce vremuri...s-a dus....mai  mult de o treime din sederea mea aici...ma apropii vertiginos de jumatate...eh,mai e...pana la plecare...tot inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu