luni, 21 noiembrie 2011

Dworp

Salutare! Trollerul langa mine, ghizdanul pe pat, asteptand cuminte laptopul care, pentru moment, e ocupat cu postarea asta. O mare cutie de crton in mijlocul casei, multe chestii mici si colorate pe langa ea, cateva mere mari  si o carte groasa cu coperta rosiatica, ilustrata cu schite de creion. Ce e cu harababura asta? Pai ...sunt Horia...dezordine, balamuc..ma rog..acum am un motiv cat de cat intemeiat..plecare! Cinci zile in Dworp, un orasel langa Brussel, pentru o conferinta internationala " Body and mind" . Multi erasmusi din europa, mlti traineri si ateliere interesante. cinci zile de dormit cu simpaticele-i colege si cu Fratele cel Batran . Fac ce fac si tot intre fete ajung...dormitorul o sa fie dominat de colegele mele...singura prezenta masculina este..susmentionatul, colegul, SINGURUL meu coleg ( un fel de omlog al lui Alex :P ) dar.care e cam dubios..la modul ca e sarit....bine de treizeci de ani si nu numai. E si cam scocns,la modul ca daca treci prin fata camerei lui, narile iti protesteaza violent. In rest e baiat bun. A, am uitat sa precizez ca e din Ungaria.(originea porelcei e evidenta...casa noastra se numeste Big Brother house...de aici...) In fine, sper sa n eintelegem bine...Ok acum ce e cu cutia si merele? Pai...un Mos Nicolae venit mai devreme...care mi-a adus multe bucrii.Un mare pachet de acasa...cu sacul (nu al mosului...ma rog..cine stie ce e cu el..e bine:P ) si multe altele ( spre suprinderea mea, niico nuia...sunt un pic dezamagit de mine..credeam ca am fost si eu un pic..baiat rau..da'..se pare ca nici de data asta nu prea mi-a iesit) In timp ce scriu, painea pe care am uitat-o in cuptor a ajuns undeva la 4 pe o scara de la 1 la 10, unde 1 e crocant si 10 e scrum...asa..ce-ar mai fi de zis? Ce-a facut interesant in ultima vreme...a ,da...am fost o zi in vizita la organizatii pentru tineret. Cel mai tare a fost la o chestie care avea grija de copii strazii, sa ii integreze, sa le ofere spatii de joaca, prieteni si toate cele..ce e tare in asta? Faptul ca aia care se ocupau de centru erau ei insisi destul de aproape de a fi oamenii strazii..sa le zicem..usor..hippie , ca sa folosesc un termen trendy (desi mai potrivit ar fi fost golan, vagabond sau ceva de genul asta)

In fine..nu e vreme de multa vorbarie...timpul trece...1 fix pleaca trenul..prin ceata cu vizibilitate la trei metri si 3-4 grade., ura si la gara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu